Het kan natuurlijk gebeuren dat je niet tevreden bent met je aankoop en wil je toch graag iets retourneren?
– Niet tevreden? Geld retour!
– Alle artikelen kunnen retour behalve afgeprijsde artikelen
– Retourneren kan binnen 14 dagen.
– Snelle creditering, uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van retourzending.
– De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Klik hier onder voor meer informatie over ons retourbeleid
Wat je moet doen is even een mail sturen naar info@zeusandcaesar.nl en het retourformulier hier downloaden en uitprinten. Volg de stappen van het formulier en stuur je pakketje via het postkantoor retour.
Vergeet niet het retourformulier met je pakket mee te sturen. Zodra je pakket is ontvangen en verwerkt boeken wij direct het aankoopbedrag naar je terug.
Wil je toch liever een andere maat of bijvoorbeeld ruilen voor een andere kleur? Plaats dan eenvoudig een nieuwe bestelling met de gewenste maat of kleur zodat je deze snel in huis hebt!
Voor onze retourservice komen uitsluitend items in aanmerking die voldoen aan de volgende voorwaarden:
– Binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd
– Ongedragen en ongewassen
– Kleding en accessoires mogen uiteraard binnenshuis even gepast worden (maar uiteraard niet gedragen)
– Bewaar onze items niet in rokerige ruimtes, in de keuken of in de nabijheid van je geliefde hond, kat of andere huisdieren. Items die niet fris meer ruiken, of er niet meer netjes uitzien, kunnen wij namelijk niet meer aanbieden.
Zeus & Caesar
Hortentiastraat 11
7531GR Enschede
Bij ontvangst van je retourzending zullen wij deze uiterlijk binnen 5 werkdagen verwerken en je een bevestiging hiervan via e-mail toesturen.
Tijdens de verwerking van je retourzending zullen wij het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen direct terugboeken naar de door jou gekozen betaalmethode.
Dat betekent dat wanneer je met creditcard hebt betaald, je ook het geld op de rekening van je creditcard terug ontvangt.
Heb je geen bevestiging ontvangen?
Heb je binnen 7 werkdagen nog steeds geen bevestiging van ons ontvangen? Dan adviseren we je om contact op te nemen met het postbedrijf waarmee je de retourverzending hebt verstuurd, zodat zij je pakketje kunnen traceren.
Wij beschikken helaas niet over de gegevens van je retourpakket en kunnen je hierin dan ook niet helpen. Is er sprake van een vertraging? Laat het ons dan weten zodat wij je retourtermijn eventueel kunnen verruimen!